..Amb l'ajuda d'un full i un llàpis ho escriurem tot..

domingo, 13 de diciembre de 2009

De nou aquesta extranya mania de somiar per sobreviure...

Cap de setmana intens a Vlc city....
havia de ser productiu i la veritat que fins i tot interessant..
Però que ha arribat a ser...millor ho deixe en l'aire i ni ho comente...
Hores d'estudi...les quals no les he sabut aprofitar...
tanta feina acumulada que per moltes hores que haguera estat...no s'haguera pogut notar..



Intentant aprofitar el posibles últims mesos a la ciutat on la lluna és de plata... finalment, divendres vaig decidir una part del meu destí, decidir on volía passar el meu pròxim any, llunt de la gent que estime....però a hores de ara pense que em vindria molt bé...

No se quan eixiran les ressolucións pero tal vegada tarden...




I jo continue asi...si avui es diumenge...que diumenge m'espera...estudiant angles, o LQFII tal volta??' Afincada en una taula al saló de casa...per no sentir-me tan sola...amb montons i montons d'apunts....




Sols vuic pensar...que els Nadals ja stan pròximssss....





LaUrA!

1 comentario:

  1. Va ser en el moment que hem van dir: "Maria Soler, Leiden" quan vaig sentir que se m'havia acabat la vida UVEG, i va ser un colp fort. Vaig decidir aprofitar el temps que hem quedava per aquell raconet del món de la millor manera que podia, i ara no m'arrepentisc de res.

    L'Erasmus és una desconnexió total, un canvi d'aire pel qual hauriem de passar tots. Però després tornarem, i tindrem la gent que ens estima esperant-nos a la ciutat i la terreta que estimem. I estic segura que ho valorem molt més que abans... Que val la pena!

    Així que ja saps, a aprofitar el temps, sense estrés ni agobios innecessaris! xD
    I ja és Nadal...

    Un besito Laureta!
    ens veiem prompte!

    ResponderEliminar