..Amb l'ajuda d'un full i un llàpis ho escriurem tot..

jueves, 31 de diciembre de 2009

ultimes hores


Últimes hores per a assaborir el que ens queda del 2009, per a fer un poc de balanç del que ha sigut aquest any....

Persones que han vingut...i altres que se'n han anat...

Noves amistats...

Noves experiències....noves vivències...

Moment bons....no tan bons...

Noves metes...

Nous horitzons....


TAntes coses han pogut passar en 365 dies que és pràcticament impossible de resumir-ho en unes quantes linies...


Sols queda dir...que esperem que aquest nou any al que anem a entrar...siga tal vegada millor que aquest...no em puc queixar massa , però sempre és bo millorar,n??


Començare JO...
seré a partir d'ara qui condueixca...
qui siga la que es perd, i quasi segur la que es troba...
Però sere jo...ningu més....
Jo m'equivocare..i sabre adonar-me...
jo m'enganxaré ...i sabré alçar-me...


Aquest és el meu propòsit per al 2010!!!

I lluitaré per ell!!





Per a tots...espere que aquesta nit siga especial...
que ho passeu moolt bé, en moderació...jajaj
Jo aquesta vesprada cap a Oliva beach....
a vorem km quedem...
esperem que moooolt bé
















AMb Tu Jo sóc EterN







LAuRa!




1 comentario:

  1. que sigues molt feliç, i a continuar com sempre!

    bon any Laureta!

    PD: a vore si quedem un dia d'estos abans que me'n vaja! :S

    ResponderEliminar